Det var nästan som om...

...jag var nervös helt i onödan. Det kom knappt nåt folk. Det som var så typiskt var att stället mittemot, som är en pizzeria/pub hade en trubadur ikväll också. Och självklart gick ju alla människor dit. Vad kass jag känner mig! XD

Fast å andra sidan visste ju inte folket att jag är en sådan duktig trubadur. Deras förlust!

Även om det var extremt lite folk så var det ändå ganska trevligt att spela.

Dock har jag nu fått blåsor på mina fingertoppar så jag satt och våndades medan jag spelade det sista i programmet. Jag är jätteöm nu!

Men nu ska jag snart sova och vila mina stackars fingertoppar.
Ariena säger:

Har du testat tömma cache minnet som jag tipsade i ett inlägg??

 2010-04-24     08:28:25     http://ariena.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?