Söndag...

Det känns som om vartannat inlägg handlar om hur dålig jag är på att uppdatera här. Jag blir väldigt dålig på att uppdatera bloggen när älsklingen är hemma från jobbet. Mer än så tänker jag inte säga om det.

Imorgon fyller älsklingen 24 år och då ska jag baka äppelpaj åt honom har jag lovat. Och på tisdag åker han till jobbet igen. Men den här gången är han bara borta en vecka.

Pizzan som är i ugnen är klar vilken minut som helst. Jag är vrålhungrig!

Jag hade tänkt att försöka hitta på lite roligare inlägg att skriva här istället för att hela tiden tjata om mig själv. Haha! Jag vill ha någonting roligt att skriva om, så det blir att leta efter intressanta ämnen att skriva om.

Det var allt för tillfället. Vi får väl se om jag lämnar ett avtryck senare ikväll. Men det tvivlar jag på just nu.
Sanna säger:

Du kan skriva om hur det gick för er att passa Alva och vad ni gjorde för roligt. :)

 2009-09-29     09:59:05     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?