Saknar mitt glädjeämne.

De senaste två åren har jag inte tagit min musik så seriöst. Jag saknar musiken något oerhört och är arg på mig själv för att jag inte gör någonting åt det. Jag har fortfarande gitarren i sitt fodral stående på gitarrstället, jag har min synth inkopplad och redo att användas och jag har mina sångnoter prydligt instoppade i bokhyllan. Det är hur lätt som helst att börja igen. Så varför gör jag inte det då? Kan vara att jag är så trött att trampa på samma ställe med musiken. Jag vill att det ska hända någonting. Men för att det ska kunna hända någonting så måste jag själv se till att det händer. Jag har ju några månader på mig att tänka till ifall jag ska söka till idol 2010 eller inte.
Sanna säger:

Varför tvekar du ens Nina att söka till Idol. Du skulle ha gjort det för länge sedan och då hade du haft skivkontrakt fär länge sedan, du kan inte sitta och drömma och låta drömmarna vara - du måste kämpa för att nå dom och verkligen ta tag i dom!



Jag tror på dig!

 2009-09-19     19:30:26     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?