Mina små älsklingar!

Vad skulle jag göra utan mina små kissemissar? Jo, jag skulle bli tokig! Om någonting åker i golvet med ett duns mitt i natten behöver jag liksom inte oroa mig för spöken för jag VET att det är mina kissemissar som är i farten. Jag behöver heller aldrig känna mig riktigt ensam. För när jag känner mig riktigt ensam så kommer det alltid fram en liten kisse som vill gosa och då glömmer jag bort att jag känner mig ensam.
Här nedan bjuder jag på några bilder på mina små älsklingar, Maya (lilla kissen) och Walle (stora kissen).


Så här kan det se ut när Maya sover djupt på soffan. Hihi!


Myyysa!


Här ligger Walle och Maya på hatthyllan och halvsover


Och här är det mys vid köksfönstret.

Chaya säger:

Naw, de är sååå söta tillsamman!

 2009-09-29     22:01:46     http://chayachan.blogg.se/
Anonym säger:

Naaa, så söta dem är, och det syns att dem trivs så bra tillsammans=)



hihi, ja jätte lik Simba ju! men är Walle en av Zoes ungar? såna fall är Simba walles morbror:P

 2009-10-08     20:48:52
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?