...ljusare längre fram.

Vår stationära dator är fortfarande sönder. Dumma dator. ALLA bilder, ALLA dokument, ja ALLT finns på den datorn  och jag blir tokig av att inte komma åt det jag vill komma åt.

De senaste två veckorna har jag mått ganska konstigt. Mått illa, haft nästan konstant ont i korsryggen och varit extremt trött. Det kanske är höstens väderomslag som påverkar mig. Vi hoppas på det. Jag vill ju inte gå och bli sjuk. Det är ju helt onödigt!

Det känns som om dagarna släpar sig fram utan att jag egentligen gör någonting. Det känns lite tungt men så kan det vara ibland. Jag ska inte låta det tynga ner mig. Även om det ser mörkt ut nu kanske det blir ljusare längre fram.
Suz säger:

Tagit gravtest? :-p

 2009-09-23     08:25:32     http://susenknopp.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?