Lever i förnekelse...

Nu har mina boobisar börjat ömma också. (Mer information än nödvändigt för er att läsa? Haha!) Inte nog med att korsryggen tar död på mig, nu känns det som om man vill skrika om man kommer emot här på framsidan av kroppen. Jag försöker slå bort tanken på graviditet. Har tagit två graviditetstest redan som visat negativt men ändå syns inte mensen till, korsryggen tar död på mig, jag mår illa (inte så mycket så att jag vill spy) och halsbrännan kommer och går. Jag försöker intala mig själv att det är sympatisymptom för en annan i min närhet som bär på en knodd i magen. Eller att det är skengraviditet. Vi håller oss till det tills någon eller något kan bevisa motsatsen. Vi fortsätter att leva i förnekelse med andra ord.
Emma säger:

kanske tagit testerna för tidigt?

 2009-09-23     15:59:13     http://kaarleksbarnet.blogg.se/
Jonesy säger:

Kvinnokliniken nästa? Bara för att vara säker menar jag då så klart.



Min rygg är bättre, jag fick medicin av doktorn :)

 2009-09-23     22:41:16     http://jonesythekatt.blogg.se/poesibyjones
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?