Konstigt!

Fy fan för mig!! Idag har jag spenderat hela förmiddagen med att sova och bli irriterad på katterna för att de väsnats så mycket. Sen har jag haft konstiga drömmar hela natten och förmiddagen. En dröm handlade om att jag och konstnären Mia Mäkilä skulle fika hemma hos henne mitt i natten. Så där satt vi i mörkret (för vi hade inte varit smarta nog att tända några lampor) i hennes vardagsrum och drack te. Och jag frågade henne gång på gång; "Vad händer nu?".

Konstigt!
Emma säger:

tack för ditt svar! Okej. då vet jag. det är så jobbigt att vara blyg. men varför var du mobbad?



okej. vore roligt att se dig i idol :) det spelar ingen roll hur man ser ut. en bra artist handlar om att kunna sjunga bra, inte att ser bra ut.

 2009-09-10     16:04:07     http://kaarleksbarnet.blogg.se/
Emma säger:

tack!



okej vad tråkigt att det ska vara så :( så tråkigt att folk inte kan respektera en för den man är. viktigaste är att man är en bra människa och inte hur man ser ut. man är inte mindre värd bara för man är underviktig eller överviktig. jag är mest bara orolig över folk som är det på grund av hälsan. inte utseendet. jag tycker hälsan och hur man är som person är bra mycket viktigare för hur man ser ut. lycka till med din musik :) du har talang och du kan komma långt.

 2009-09-10     17:01:51     http://kaarleksbarnet.blogg.se/
STOCKHOLMSJENNA säger:

drömmar kan alltid vara konstiga.

Fin blogg du har föresten, ska vi följa varandra via bloglovin?

 2009-09-11     10:07:02     http://stockholmsjenna.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?