Känns inte som fredag

Idag kände jag mig relativt duktig när jag steg upp ur sängen kvart över tio. Men jag har fortfarande inte ätit frukost. Vilket är j*vligt dumt av mig!

Idag är det meningen att jag ska ut och promenera. Men vi får väl se om jag orkar och har lust. Jag vill så gärna hitta på någonting med någon idag men alla verkar vara så upptagna.

Bakade en kladdkaka igår. Får väl bjuda hit någon på en fika.

Min älskling kommer hem på tisdag. Det är låååångt dit känns det som. Varje dag, sen han åkte, har dagarna släpat sig fram och jag har varit nära på att vända på dygnet flera gånger. Sover halva dagarna och är vaken halva nätterna. Inte bra.

Jag funderar på att spendera en liten del av dagen att spela lite nya låtar som jag skrivit. Jag kanske är snäll nog och laddar upp ett klipp här i eftermiddag/kväll där jag sjunger och plinkar på min fina svarta akustiska westerngitarr. 

Förövrigt så känns det inte som om det är fredag idag. Men å andra sidan kan det ju bero på att jag är arbetslös och hemma hela dagarna...

Glöm inte min tävling här nedanför nu! Ni har chansen att vinna ett signerat exemplar av mitt demo! Ni vet att ni vill!!!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?