Det känns bra fast ändå inte.

*Pustar ut* Nu har vi möblerat om det vi kunnat. Soffan och TV:n får byta plats med varandra på lördag eftermiddag när alla hyllor monterats upp på rätt ställe. Det känns rätt bra att ha möblerat om. Det känns nytt på något sätt.

Jag tror jag dör av illamående snart så det blir att äta någonting, se en kortis på någon film och sedan gå och lägga sig. Det här är mitt sista inlägg för idag.

Godnatt, gott folk!
Suz säger:

Aha, då håller jag tummarna :-) OM du är gravid så är ett tips mot illamåendet att se till att aldrig bli sådär tokhungig utan hela tiden hålla hungern på en bra nivå med hjälp av kanke morötter eller frukt av något slag. I värsta fall smörgåsar.. För mig hjälpte det nästan alltid att äta något tiiidigt på morgonen och ibland fick min sambo ställa sig mitt i natten och ordna med nåt :-p

 2009-09-24     09:43:25     http://susenknopp.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?