Dags att skärpa sig nu, Nina!!

Ibland känns det som om jag håller på att bli helt tokig! Jag har drömmar hit och dit men jag vet inte vad jag ska göra med dom. Jag har hört mer än en gång att jag borde börja ta saker och ting mera seriöst. Jag är ju trots allt 24 år. Men det är så svårt när man inte vet vad man vill göra för att man har så många drömmar att välja mellan. Jag har inte ens tänkt på att sätta mig ner och skriva ner vad det är för mål jag har. Kanske borde göra det och sedan ta tag i det. Jag kan inte bara sitta här och inte göra någonting. Det är slöseri med tid och framför allt slöseri med mitt liv. Jag vill inte kasta bor det! Men ändå känns det som om jag gör det. Kastar bort det alltså. Dags att skärpa sig nu, Nina!!
Sanna säger:

Skriv en lista som jag gjorde på min blogg. Det dök upp mer mål och drömmar än jag ens trodde att jag hade och jag har garanterat glömt flera stycken.

 2009-09-13     19:45:29     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?