Vila lite kanske...

Jag har precis druckit ett glas varm choklad med vispgrädde. Älsklingen ville titta på en av de nya Johan Falk-filmerna som han köpte idag. Men jag var inte så sugen på det så jag satte mig här i sovrummet framför datorn istället. Jag ska snart lägga mig ner i sängen och vila en liten stund. Jag har fått ont i min svanskota igen. Det gick nästan två hela dagar utan att jag hade ont i den men sen så var jag dum nog att halka i duschen och sträckte min vänstra höft så därför fick jag ont i svanskotan igen. Det liksom strålar smärta från höften till svanskotan. Det gör ont! Nu tänkte jag iallafall bjuda på en liten halvsuddig bild på mig själv tagen med min mobilkamera, där jag har på mig mitt nya diadem och mina nya Hello Kitty-örhängen som jag vann. Dessa örhängen har eMALj gjort själv och jag tycker om dom jättemycket!

Men jag ser lite tråkig ut på den här bilden. Haha!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?