Vaknade med ångest...

Jag vaknade med ångest och smärta i svanskotan idag. Det känns inte alls bra. Och sällskapssjuk är jag också. Innan jag skulle sova inatt tänkte jag länge på vad jag vill göra med mitt liv. Jag kommer alltid fram till samma slutsats. Makeup-artist och stylist. Mitt första mål är nu att sätta mig ner och leta efter rätt utbildning och ta reda på vad det skulle komma att kosta. Mitt andra mål är att på något sätt samla in pengar så att jag kan gå utbildningen. Det kanske finns stipendier eller andra bidrag att söka?

Jag håller på att bli tokig. Min svanskota drar ner på mitt humör och gör ont hela tiden nu. Igår gjorde det bara ont om jag satt eller låg på fel sätt eller böjde mig. Nu gör det, som sagt, ont hela tiden. Svullnaden vill inte gå ner heller. Om det inte har kommit över tills på tisdag då älsklingen kommer hem så ska jag försöka ordna en tid hos en läkare. Jag kan inte gå så här länge till.

Idag ska jag iallafall försöka muntra upp mig själv genom att gå och handla. Bara jag kommer ut och rör på mig lite grann. Vi får hoppas att min svanskota inte protesterar alltför mycket.
emalj säger:

Vad har hänt med din svanskota?

Hoppas det blir bra snart :)



Stylist eller inredningsarkitekt är mina drömjobb, vore underbart :)

 2009-10-04     18:54:41     http://emalj.blogspot.com/
Sanna säger:

Hoppas du når dina drömmar Nina och att din svanskota ordnar sig snart.

 2009-10-05     20:43:55     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?