The falling leaves, swift by my window...

Vaknade av att mina katter stod utanför sovrumsdörren och jamade. Med andra ord var det dags för frukost för de små liven. När jag kom ut ur sovrummet och såg ut genom fönstret möttes jag av regn. Höst! Tänkte jag då. Regn är mysigt. För det innebär att man kan sitta hemma och titta på serier och bara mysa. Dessutom känns luften mycket friskare när det regnar.

Idag ska jag ägna mig åt att titta på Black Adder. Ni vet den där brittiska komediserien med Rowan Atkinson, han som spelar Mr. Bean. Älskar Black Adder. Han är så härligt sarkastisk.

Igår gick jag hela dagen och hade ont i min svanskota. Framåt kvällen upptäckte jag att den svullnat upp till sizen av ett stort äpple. Jag har fortfarande ont där och svullnaden har knappt gått ner någonting alls. Aj! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Det finns väl ingenting att göra åt det. För cirka två år sen halkade jag på en isfläck, hamnade på svanskotan och fick min tunga laptop-väska över mig. Och ända sedan dess har jag haft problem med min svanskota. Någonting måste ju ha gått sönder då. Ajajaj! Jag måste få klaga lite...
Jonesy säger:

Du borde nog gå till en doktor... Svullnad är sällan en bra sak.

 2009-10-01     11:28:30     http://jonesythekatt.blogg.se/
Söderlund säger:



Dissar du Uggsen?

Då tycker jag att du ska komma med en kommentar i min

blogg där jag i dag dissar dessa groteska "skor"...



Börja följa bloggen som är en av de absolut mest fram-

gångsrika bloggarna ute i bloggvärlden just nu. Jag

hoppas och tror att du väljer att vara med och dela

med dig av just dina tankar och åsikter i ämnet.



Tack på förhand och ha en trevlig dag! :)



Mvh

Söderlund

 2009-10-01     14:13:26     http://robinsoderlund.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?