Supernatural

Nu har jag äntligen sett alla avsnitt som än så länge kommit ut av den superbraiga serien Supernatural. Det har blivit en av mina favoritserier. Det slog mig idag att Jensen Ackles, som spelar Dean, den äldsta brodern i serien, har också spelat i en annan av mina favoritserier. Dark Angel med Jessica Alba i huvudrollen. Jensen Ackles spelade Alec, en genmanipulerad supermänniska. Även Jessica Alba spelade en genmanipulerad supermänniska. Men den historien tar vi någon annan gång. I Supernatural däremot spelar Jensen Ackles en demonjägare som tillsammans med sin bror jagar demoner, spöken, vampyrer och allt annat ont som man kan tänka sig. Supernatural är helt klart en sevärd serie för den som gillar det övernaturliga.


Jensen Ackles (t.v) och Jared Padalecki (t.h) som Dean och Sam Winchester.
(bild lånad från google).
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?