Stannar hemma idag...

Idag är det fredag och jag tänker inte ta ett enda steg till utanför dörren. Jag ska snart sätta mig med grabbarna och spela Giutar Hero 5 en stund. Senare i eftermiddag ska jag göra varm choklad med vispgrädde och krypa upp i soffan och titta på någon film.
Sanna säger:

SV: Tack för kommentaren. Det var en riktigt rolig upplevelse att få testa på och det fanns grymt med coola saker att utforska där borta på museet. De var faktiskt lite synd att vi inte hade tid att kolla runt på museet utan enbart arbeta med TV och radion hela dagen. Hade gärna fått lite tid för att kolla runt på allt annat också.



Det låter riktigt gott med vispgrädde och varm choklad. Du har inget emot att göra lite till mig också eller? (A)

 2009-10-09     14:52:30     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?