Raggningsrepliker

Hittade en rolig sida som slumpar fram raggningsrepliker. Klicka in dig HÄR och hitta din raggningsreplik. Slumpa fram raggningsrepliker 5 gånger och tala sedan om vilken den femte raggningsrepliken var som du fick.
Jag fick den här:
Jag har ett jättestort monster under sängen, vill du hjälpa mig att skrämma bort det?

Men den här var nog en av mina favoriter:
Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?
Samara säger:

Jag fick den här :

Sover du på din mage? Inte? Kan jag få göra det?

 2009-10-08     18:06:17     http://sasha-samara.blogspot.com
dezzy the mezzy säger:

Gud måste sakna en ängel, är min favorit, klassisk och uttjatad:P

 2009-10-08     20:51:22     http://dezzythemezzy.blogg.se/
Madeleine säger:

Jag fick den här: Den enda anledningen jag skulle sparka dig ur sängen är att jag skulle gänga dig på golvet.

Det fanns ju en hel del klockrena haha. En av mina favoriter är samma som din favorit.: ) Den här sidan får man spara och testa;)

 2009-10-11     13:45:50
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?