Överviktiga artister

Jag är lite orolig inför tisdag och vad de ska tycka om mitt utseende. För faktum är ju att jag är överviktig. Men för att stilla min oro så sökte jag efter överviktiga artister på Google och hittade en amerikanska som heter Beth Ditto som sjunger i bandet The Gossip. Jag menar; - Kan hon, kan jag!!

Och jag måste säga att hon är väldigt duktig!

The Gossip - "Heavy Cross"
eMALj säger:

Har man tillräckligt bra röst, spelar nog inte det andra någon roll. Jag vill tro det i alla fall.

Beth Ditto är en rejäl tjej, men hur bra som helst på att sjunga och mer känd än de flesta smalisar :)



Det kommer att gå bra på tisdag!

 2009-10-26     04:26:52     http://emalj.blogspot.com/
Victoria säger:

Jag såg The Gossip på Hultsfred i år! Hon var grym!!! :) Ha självförtroende på tisdag och sjung som du aldrig sjungit förut :) Det här fixar du! :)

 2009-10-26     09:04:59     http://stjarnstund.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?