Nöjesmassakern

Jag är egentligen inte så mycket för Nöjesmassakern men jag har ändå två favoritscetcher med humorgruppen. Och de två tänkte jag dela med mig av.


Olle och Helge diskuterar förtjänsten. Från Nöjesmassakern 1985 med Sven Melander och Jon Skolmen.





Olle och Helge pratar om hur man ska förföra brudar. Från Nöjesmassakern 1985 med Sven Melander och Jon Skolmen.



(Klippen hämtade från Youtube.)

Anonym säger:

jätte fin blogg!

hur är det med dig idag?:)

 2009-10-03     20:51:21     http://.devote.se
Söderlund säger:



BLOG AWARDS 2oo9

Årets blog awards-gala närmar sig med stormsteg och den 17:e

oktober är det dags! Nomineringarna är sedan länge utsatta och

rösterna flödar på alla bloggarna som man kan ha som sin favorit.



Nu har Robin Söderlund, ägare till en av dalarnas absolut största

bloggar skrivit ett inlägg där han bjuder på sina tankar och åsikter

om den kommande galan och nu söker han svenska folkets tankar.



Är det så att du vill vara med och diskutera höstens stora händelse

inom bloggvärlden så är du mer än varmt välkommen in till bloggen

som du finner genom att klicka på länken till denna kommentar.



Stort tack på förhand och ha en fortsatt trevlig kväll!



Mvh

Söderlund

 2009-10-03     21:02:15     http://robinsoderlund.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?