Massor att göra...

...men så lite tid! Eller jag har nog tid i överflöd och det blir det lätt att man inte gör någonting istället. MEN nu har jag bestämt att jag måste ta tag i allt som måste göras för att att jag ska må bra en kort tid framöver. Därför har jag skapat en "Att göra lista". Och eftersom det är mycket städande involverat tänkte jag ta ett rum per dag.

Att göra dag för dag:
Söndag - Städa köket!
Måndag - Städa badrummet och tvätta kläder!
Tisdag - Städa hallen!
Onsdag - Städa vardagsrummet!
Torsdag - Städa sovrummet!
Fredag - Städa klädkammaren!
Lördag - Måla hyllorna!

Övriga saker som måste göras:
- Rensa bort några av mina väskor.
- Gå upp med grejer på vinden.
- Rensa bort några av mina skor.
- Titta igenom mitt smink.
- Rensa i garderoben.
- Titta igenom mina smycken.
- Byta gardiner i köket.
Sanna säger:

Det är bra med att göra listor, ibland sker ingenting när man inte skriver ner och stryker under.

 2009-11-01     12:14:19     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?