Måndag igen...

Vaknade med ont i svanskotan idag igen! Det känns nästan som om det blivit lite värre nu. Det gör liksom ondare. När jag rör på mig gör det ont, när jag inte rör på mig gör det ont. Aj!! Måste väl ringa vårdcentralen snart.

Det är meningen att jag ska städa idag eftersom älsklingen kommer hem från jobbet imorgon. Men jag har så ont i min svanskota att jag tror inte att jag kan städa.

Jag hoppas ni gillade min musikvideoblogg igår. Är det någonting som ni tycker att jag ska fortsätta med?
Samara säger:

Jomen det klart att du ska fortsätta ,jag vill höra mer .

Hoppas ditt onda går över snart,det är hemskt när man har ont nånstans.

 2009-10-05     21:12:35     http://sasha-samara.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?