Jag är en tråkmåns.

Jag är verkligen väldigt dålig på att uppdatera här. Vad har hänt med mig egentligen? Men brudklänningsprovandet igår gjorde mig verkligen på dåligt humör. I natt låg jag och hade nära till panikattack. Det här måste få ett slut nu! Jag kan inte fortsätta så här! Jag har iallafall till och med april på mig att gå ner de första 20 kilona. Då ska min brudklänning sys. Ida, sömmerskan (även en god vän till mig), sa att det är lättare att sy in en klänning än att sy ut den. Så därför kommer jag att fortsätta min viktnedgång även om klänningen kommer att sys i april. Då får det bara bli att sy in den någon vecka innan själva bröllopsdagen. Så får det bli!
eMALj säger:

Önskar dig lycka till med vikten!



Undrar lite (eftersom jag har samma problem som du) vad du gör för att gå ner? Vi får tipsa varandra om bra grejer :)



Kram!

 2009-10-18     17:47:40     http://emalj.blogspot.com/
Sanna säger:

Jag tror på dig Nina. Du kommer fixa det bara du vill tillräckligt mycket och kämpar hela tiden.

 2009-10-18     19:41:47     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?