Inlägg nummer 200!

Tänk så mycket tid man tillbringar på att skriva. Det här är inlägg nummer 200 i min blogg. För att vara lite självgod måste jag säga att jag har varit jätteduktig med att hålla den här bloggen vid liv även om jag har varit dålig på att uppdatera lite då och då. Men det har ju inte gått mer än tre-fyra dagar med mina bloggpauser, eller är jag helt ute och cyklar? I vilket fall som helst så är jag glad att jag fortsatt att skriva.

Jag hade tänkt att lägga till lite nya kategorier och organisera mina inlägg bättre. Så det kommer att bli lite små ändringar här på bloggen. Jag vill nog kanske också byta design. Men jag vet inte än. Ska fundera på saken.

Chaya säger:

Grattis!

omedetou!

 2009-10-02     19:09:09     http://chayachan.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?