Han ringde aldrig...

Jag är riktigt riktigt besviken nu! Han från studion hörde aldrig av sig igår. Jag skickade ett sms till honom där jag undrade om han glömt mig eller om de redan hittat någon som dom hade tänkt att satsa på. Vi får hoppas på att han svarar på det.

På något sätt så skäms jag lite för att jag litade på honom. Litade på att han skulle ringa och boka tågbiljett till mig så att jag kunde åka dit och göra mitt röstprov. Men man börjar alltid tänka om när sådant här händer. Tankar som: "Jag visste i bakhuvudet att det här var för bra för att vara sant" eller "Jag visste väl att jag inte hade förtjänat det här". Men jag får ta mig i nackskinnet, resa mig upp och försöka någon annanstans. Mer kan jag inte göra. För min ambition är nu att komma långt med min röst och min musik. Så är det bara!
Sanna säger:

Härligt Nina att du inte ger upp för att han inte hörde av sig. Troligvis hittade de någon annan, vilket är väldigt dumt eftersom de ändå kunde slösa några kronor för att tala om det tycker man - men branchen är tuff!



Jag hejar på dig och tror du fixar det här.

 2009-10-27     13:42:18     http://mammasvardag.blogg.se/
chaya säger:

Morr...



det var inte snällt av honom!

Jag tycker du letar upp alla skivbolag i sverige och skickar in dina låtar till dem. NÅGON måste nappa på det och vilja höra mera!



Ge inte upp!

 2009-10-27     13:50:14     http://chayachan.blogg.se/
eMALj säger:

kramar om

 2009-10-28     01:07:34     http://emalj.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?