Folkvettet försvinner när man är och handlar i en matbutik tydligen.

Ska det verkligen vara så här? Jag var på City Gross med mina föräldrar och handlade. Jag vet inte hur många gånger jag blev påkörd av en kundvagn och inte ett enda "ursäkta" fick man. Personerna som körde på mig glodde bara på mig med en min: "Flytta på dig! Här ska jag fram!!". Och min pappa, som har svårt att gå pga av en stroke han fick för ett par år sen, var nära att ramla flera gånger för att folk har så satans bråttom. Och ingen hade vett nog att be om ursäkt eller vänta ett par sekunder extra för att komma förbi.

Och sen fick man stå i kö i nästan 40 minuter innan det var ens egna tur att betala (och det var bara 4 personer före mig i kön), för att folk ska börja tjaffsa med kassörskan om priset på en specifik vara. Herregud, människor!! Betala och försvinn så att man kan komma hem nån j*vla gång!!

Jag var glad när jag gick hemifrån, för att jag äntligen skulle få lite frisk luft efter att ha varit inomhus två dagar i sträck. Men jag blev sur när jag tog mina första steg på City Gross. Nu är jag hemma igen. Lite gladare och väldigt hungrig.
Sweet Atti säger:

Lämna bara en kommentar så du ser att jag har kikat förbi :) Fin blogg!

 2009-10-24     10:48:11     http://sweetatti.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?