Eländes elände

Jag är fortfarande sjuk. Det känns som om jag är mer sjuk än vad jag var igår. Men det är väl inte möjligt? Jag är trött också. Fast jag sovit hela natten och drömt konstiga drömmar (bl.a. att jag blev jagad med en slangbella genom hela huset). Jag har inte ont i halsen längre. Har istället fått lite hosta och blivit snuvig.

Nu är frågan vad som ska hända idag. Jag vågar inte gå ut för då blir jag säkert ännu mera förkyld. Jag kan inte bjuda hit någon heller. Iallafall inte en person som har bacillskräck och är rädd för att bli sjuk. Och just nu känner jag att jag inte är världens roligaste person. Men det blir så när man är sjuk. Men jag är sällskapssjuk också!!

Man kanske skulle sätta sig framför tv:n och ha X-men maraton? Det dödar ju åtminstone halva dagen. Men sen då? Jag har ju en massa annat att se på också. Men det är så tråkigt att titta på film alldeles ensam.
eMALj säger:

Krya på dig!

Kram från norrland!

 2009-10-22     15:28:44     http://emalj.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?