Det fanns en anledning...

...till varför han inte ringde. Han hade varit med i en bilolycka och hamnat på sjukhuset igår. Fick ett sms av honom sent på kvällen där han skrev att han skulle ringa så fort han kunde. Jag vet inte om jag ska tro på det. Men vi får väl se och hoppas på att han talar sanning. Jag känner ju inte den här personen. Han kan ju likaväl ljuga bara för att han helt enkelt glömde ringa. Men som sagt, vi får hoppas på att han inte ljuger, att han mår bra trots bilolyckan han var med om och att jag får åka till Stockholm och äntligen göra det där röstprovet. Uppdaterar så fort jag vet.
Sanna säger:

Jag håller tummarna nu Nina. Hoppas verkligen han ringer dig, jag vet hur mycket du vill och kämpar för det här.

 2009-10-28     23:00:14     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?