Tävling hos Foki

Foki har startat en ny tävling och den här gången har man chans att själv välja ut vad man vill ha från Cocoo.se - Sveriges största smyckesbutik på nätet. Klicka HÄR för att vara med och tävla.



Det här armbandet skulle jag vilja vinna:




_______________________________________________________________________________________________

Jag kände att jag ville för en gång skull motivera här på min egna blogg varför jag känner att jag faktiskt vill vinna. Även om det kanske inte spelar så stor roll så känns det ändå som att jag vill förklara varför det vore så bra om jag vann.

Jag kämpar med min vikt. En sorts "belöning" eller någonting som får mig motiverad att gå ner de där 40 kilona jag behöver för min hälsas skull vore nog väldigt bra för mig. Någonting som får mig att kämpa.

Men av någon anledning känner jag mig för feg att skriva det till Foki som faktiskt är den som håller i tävlingen. Av någon anledning känns det som om jag faktiskt tjatar. Det är konstigt det där. Men det är så det känns. Därför kände jag att jag ville bekräfta det för mig själv. Och för alla som läser det här.

Jag kommer ju såklart att glädjas åt dem som vinner och kommer självklart att hitta andra sätt att hålla mig motiverad till att gå ner i vikt. Andra sätt att belöna mig själv. Men det vore trevligt att vinna och samtidigt känna att det kanske är ett tecken på att jag inte är helt hopplös.

Nog med "tycka-synd-om-mig-själv"-prat.

Nu hoppas vi på det bästa!
Villimay säger:

De röda var ju jättesnyggt!



/ Villimay

 2009-11-25     18:32:45     http://villimay.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?