Tålamod är kanske inte min starkaste sida.

Idag har jag varit ute och promenerat med älsklingen. När vi kom hem bläddrade jag igenom min ELLE-tidning och sen rensade jag igenom bland mina smycken. Jag kom fram till att jag behöver ett smyckeställ som jag kan hänga mina många halsband på. Jag sorterade bort smycken som jag inte vill ha kvar och smycken som var sönder (inklusive örhängen vars tvillingar försvunnit under mystiska omständigheter). Vad jag ska göra med smycken som gått sönder har jag ingen aning om. Skapa nya smycken? Tyvärr har jag varken redskap eller tålamod till att göra det. Så då är jag tillbaka på ruta ett. Smyckena som jag inte vill ha kvar ska jag väl antingen sälja eller ge bort i present till andra som kan tänkas glädjas åt dem.

Jag tänkte att jag kanske skulle ta och vara lite kreativ nu och rita litegrann. Vi får väl se hur långt mitt tålamod räcker...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?