Stående ovationer!

Idag var jag faktiskt duktig och gick upp kl.10.50. Med andra ord sov jag INTE hela dagen idag. Det är ett väldigt stort framsteg. Jag var på Matteusgården och lunchade med mina föräldrar och när jag skulle gå hem stannade jag till i butiken Smidestian. Jag köpte ett paket med 4 st rasslande bollar till mina katter att leka med och ett kollegieblock. Man har alltid nytta av kollegieblock. Detta blev då 20 kr sammanlagt. Älskar när det är billigt! Nu sitter jag iallafall här i sovrummet framför datorn igen och försöker komma på vad jag ska hitta på härnäst. Någon som har några idéer på vad en rastlös människa kan hitta på?
Chaya säger:

STÅENDE OVATIONER



BRA NINA!



Vi är stolta över dig!

 2009-11-12     15:01:15     http://chayachan.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?