Snabb uppdatering för dagen.

Idag har det, som ni märkt, inte blivit mycket uppdaterat. Jag har haft fullt upp ända sedan jag vaknade klockan elva på förmiddagen. Igår kväll var jag på Nelly High Heels Party och lyckades få med mig en goodiebag hem med en massa roligheter i. Jag kanske lägger upp en bild på grejerna lite senare ikväll. Om jag orkar. Haha! Annars får jag utförligt berätta vad jag fått.

Idag var jag och älsklingen och åt lunch med mina föräldrar på Maxi som nu tydligen bytt namn till Ingelsta Shopping. Sen var vi och köpte 8 st prydnadskuddar. I soffan hade vi redan 4 st sen innan men nu har vi fyra till. Resterande 4 ligger på överkastet i vår fint bäddade dubbelsäng.

Nu ska jag ta det väldigt lugnt och dricka av min Vitamin Well-dricka som jag fick med i min goodiebag igår.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?