My head is spinning....

Jag kom hem strax innan ett inatt. Och nu sitter jag här framför datorn. Vill inte gå och lägga mig riktigt än. Försöker bearbeta alla intryck jag fått under kvällen. Det blev inte mycket alkohol. Vill inte må illa imorgon. Det blev två groggar, 2 jägershots och en Xide Mandarin Chili. Och det blir jag INTE berusad på. Imorgon tänker jag lägga upp lite bilder från kvällen. Vi startade den hemma hos mig och avslutade den på Hugos, där vi lyssnade på ett JÄTTEbra rockband. (Kommer inte ihåg vad dom heter nu bara för det!). Men nu sitter jag här i den härliga tystnaden och tänker tillbaka på kvällen som varit. Det var trevligt!
Jonesy säger:

SV: Du skulle kommit in och sagt hej vet jag! Jag blir ju helt blind när jag läser bloggar annars...

 2009-11-08     08:30:19     http://jonesythekatt.blogg.se/
Jonesy säger:

SV: Det tycker jag låter som en mycket bra idé :)

 2009-11-08     12:15:05     http://jonesythekatt.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?