Husgöra...

Eftersom det regnar ute kände jag att det inte var någon rolig idé att gå ut och gå så därför spenderade jag förmiddagen med att småpyssla här hemma. Jag diskade, jag plockade undan en massa saker som låg och skräpade, jag bytte gardiner i köket, snyggade till i soffan, dammsög, organiserade om jackorna i hallen (don't ask why), lagade mat och satte mig sedan framför tv:n och åt. Sen har jag vädrat hela lägenheten också. Efter att ha haft fönster öppet i köket och i vardagsrummet en timma blev det lite kallt så nu är dom stängda igen. Och så har jag terroriserat mina katter lite också. Dom är så sööööta att man inte kan låta bli att ta på dom. Tur att båda är så toleranta att dom låter mig göra det. Annars hade jag nog haft rivsår lite överallt nu.

Det ser faktiskt rätt så okej ut här hemma nu. Det enda rummet som ser ut som om en tornado svept igenom är sovrummet. Men det kommer jag att fixa inom kort. Men inte nu...
sanna säger:

hallå!

Jag har har tagit spruta mot influensa,

i videoinlägget på min blogg berättar jag hur jag är efter,

och om att 6st ambulanser fick komma!

KRAM

 2009-11-05     18:33:01     http://sannaddavidsson.blogg.se/
sanna säger:

ja precis!

Tack så mycket för din kommentar.

Smärtan är redan mindre:)

KRAM

 2009-11-05     19:02:21     http://sannaddavidsson.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?