Friday - the end of the week, the beginning of the weekend.

Idag har det inte blivit mycket uppdaterat här. Jag har nämligen haft besök av Madeleine (en av mina goa vänner). Vi satt i flera timmar och snackade om allt möjligt. Framtiden, jobb, bröllop, katter. Det var trevligt att för en gång skull ha besök av någon. Det är så tråkigt att sitta här hemma i all ensamhet.

Nu blir det ett härligt kvällsbad och sen lite serie-tittande.
Anonym säger:

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

 2009-11-07     12:34:57
Cozumel säger:

Hejhej!

Kolla gärna in min blogg.

Du kan läsa allt ifrån en 16årings liv som före detta anorektiker, abort, relationer, åsikter och mycket mera.

/Cozumel

 2009-11-07     12:49:09     http://cozumel.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?