=(

Just nu känner jag mig ganska värdelös och misslyckad. Det är sjukt hur ofta jag känner så nu för tiden. Men det hör väl till när man varit arbetslös i ett halvår snart. Och sen har man ju ingen som helst aning om vad man vill göra det närmaste året. Jag har iallafall bestämt att jag ska söka till Fritidsledarutbildningen till hösten 2010 igen. Jag kom ju inte in det här året. Men nu är frågan vad jag ska göra i vår.
Jonesy säger:

Det där är alltid sjukt svårt.. Och det finns ju inte direkt gott om jobb heller.

Lite klichéartat så säger jag väldet att du får göra så gott du kan för att hålla modet uppe, men jag vet hur sjukt svårt det är. Försök att hålla i de sakerna som gör dig glad iaf. Musiken och katterna och fästmannen och sånt :)

Så är det väl så som de säger.. En dag i taget liksom.

 2009-11-16     07:06:52     http://jonesythekatt.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?