Detta hände i helgen...

I torsdags kväll anlände världens underbaraste vän Jenny till Norrköping. På fredagen hade jag lånat mammas bil så jag, Rosa och Cicci tillsammans med en stor hund åkte iväg för att hämta Jenny och hennes lilla Yorkshire Terrier Kaworu i Simonstorp. När vi anlände till Simonstorp blev det en 5 km promenad i skogen med tre hundar. Efter den lååååånga promenaden som fick mina fötter att värka bar det av hem till mina föräldrar då min mor så gärna ville träffa lilla Kaworu. (Vi har nämligen haft en liten Yorkshire Terrier som dog 18 år gammal för 2 år sedan). Efter det korta besöket bar det av till Norrköping där hundarna fick stanna inne medan vi strosade runt på stan. Det blev en sen lunch (runt kl. 16) och sen blev det Playstationspelande hemma hos mig. När klockan närmade sig halv tio på kvällen följde vi Jenny till bussen, då hon skulle åka till Åby och sova hos sin syster.

I lördags eftermiddag mötte vi Jenny igen. Jag och Rosa. Den här gången besökte vi Myrorna och McDonald's. Efter McDonald's gick vi på stan igen. Resten av kvällen var vi hemma hos Rosa och spelade Soul Calibur 4 samt tittade på de senaste avsnitten av The Big Bang Theory. Strax efter klockan nio på kvällen blev Jenny hämtad av sina föräldrar.

Idag åkte Jenny tillbaka till Skåne tillsammans med sin lilla söta hund. Jag saknar henne jättemycket!

Helgen har varit hektisk men väldigt trevlig. Jag har stressat som bara den av någon konstig anledning och jag har sovit väldigt gott om nätterna. Dessutom har jag på grund av allt gående fortfarande ont i mina fotleder. Men det är reumatisk värk för att jag ansträngt mina fossingar alldeles för mycket den här helgen. Imorgon ska jag ta det lugnt hela dagen!
chaya säger:

Hm... vi hade jätteroligt^^ Du, jag, jenny och cissi^^ Men emma var inte med!

 2009-11-30     10:51:04
Sanna säger:

Vad roligt att du haft det trevligt.

 2009-11-30     18:31:33     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?