Datorn styr mitt liv...

Idag har det varit dålig uppdatering här. Men det ber jag inte om ursäkt för. För det innebär att jag lyckats med någonting som varit mitt mål ett bra tag; - Att komma bort från datorn och umgås med familj och vänner och göra saker som ger mig rörelse och tillåter mig att andas. För den senaste tiden har datorn varit mitt liv och det har kvävt mig. Men det här betyder inte att jag kommer att sluta blogga helt plötsligt. Det betyder bara att jag kanske inte kommer skriva så många inlägg varje dag. Jag vill nämligen inte att datorn ska styra mitt liv mer.
Victoria säger:

Det är rätt tänkt!!! :) Jag skulle behöva slita mig jag också :)

 2009-11-25     23:47:44
Daniel säger:

Bra bestämt!



Har själv dragit en gräns att ett inlägg om dan kan jag plita ner - icke mer. Blir bara stressigt.

 2009-11-26     09:38:40     http://danielfagerholm.webblogg.se/
Sanna säger:

Det är bra att du försöker slita dig ifrån datorn. Jag önska jag kunde göra desamma men eftersom allt skolarbete, bloggen, mailen och i stort sett allting sker på datorn tillomed betala räkningar, snacka med vänner, söka prakiktplatser/jobb osv. går att göra via datorn vilket gör det hela tio gånger svårare.

 2009-11-26     13:28:13     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?