Västervik

Det var meningen att jag skulle komma igång ordentligt med min självbiografi, men bröllopsplaner och endagsresor kom emellan. Imorgon kommer jag ha att större delen av dagen för mig själv och då ska jag bland annat passa på att gå på stan och sen börja skriva på min biografi.

Idag var jag i Västervik på en endagsresa och fotade litegrann. Det var en väldigt fin sommarstad vid vattnet. Solen lyste och det var riktigt varmt och skönt.

Namnet på kyrkan. Kyrkan framifrån. Detalj Den stora fina orgeln Orgeln på närmare håll Mamma gör miner i kyrkan. S:ta Gertruds kyrka, tror jag den hette. Kyrkodetalj: Fartyg som hängde i taket. Kyrkodetalj: taket Kyrkodetalj: Fartyg som hängde i taket Orgeln i S:ta Gertruds kyrka. Mysig gata i Västervik
Sanna säger:

Fin kyrka och rolig bild på farmor.

 2009-05-31     00:04:48     http://mammasvardag.blogg.se/
Mamman till dom säger:

www.delarmedmig.se/



www.brollopstorget.se/Forum



Hej Du! såg att Du ville ha tips inför Ert bröllop. Kanske detta kan vara til hjälp. Hälsar Mamman till Izor & Peglah

 2009-05-31     09:53:39
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?