Trött men vet inte varför

Jag och min blivande svärmor promenerade till ÖB och tillbaka vilket tog närmare 2 timmar. När vi kom hem till mig bjöd jag henne på kaffe och när hon gick däckade jag på soffan och sov i nästan 3 timmar. Nu känner jag mig konstigt mörbultad som jag alltid gör när jag somnat mitt på eftermiddagen. Jag tror jag håller på att bli sjuk. För det var länge sen jag somnade på soffan sådär. Eller så var jag helt enkelt trött. Vilket är konstigt för det känns som om jag inte har gjort någonting speciellt för att kunna vara så trött. Skumt.

När jag tittade ut genom fönstret mot gatan upptäckte jag att de öppnat en Tapas-bar mittemot vår port. Najs! Då blir det att äta där någon gång den närmsta tiden. Det såg riktigt trevligt ut.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?