Tisdag-kväll

Dagens album: Antoine Dufour - Development (2006) och Crash Test Dummies - God Shuffled His Feet (1999)

Jag somnade i min säng förut och sov i 1 timmar och 45 minuter. Det var dumt. Skulle ha utnyttjat tiden till att plugga istället.

När jag vaknade i morse trodde jag att det var torsdag och fick panik för att hela veckan hade gått utan att jag gjort det skulle. Gick och trodde det hela förmiddagen men sen när jag fick ett sms märkte jag att det inte alls var torsdag, utan tisdag och då blev jag någotsånär på bra humör igen. Då har jag ju tid att göra det jag ska iallafall.

Tack Sanna, för dina kommentarer. Jag hoppas att mina regler är till någon hjälp. Och jag blev överlycklig för mina MVG-betyg!

Det är tisdag-kväll och jag ska plugga. Suck och blä!
Sanna säger:

Ingen fara, inte ska du behöva tacka mig för att jag kommenterar. Det är de bloggen är till för i stort sett.

 2009-05-21     10:50:29     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?