Svaren till frågorna på frågestunden.

Idag är frågestunden slut och jag tänkte svara på de få frågor som jag fått den här veckan.

Christina Kaakinen:
Så Bröllopet blir nästa år ?

Svar: Ja, det är meningen att det ska bli sommaren 2010.

Sanna:
Du skrev i tidigare inlägg att Ola försörjer dig, har inte du någon form av studiestöd?
Vad har du för planer för sommaren?
När du tänker på framtiden, vad ser du dig själv arbeta med och hur vill du nå detta mål/arbete?

Svar: Jag har haft studiestöd. Den låg på 2000kr i månaden. Men nu är den slut och jag får inga pengar den här månaden.
I sommar ska jag hjälpa min mamma att röja upp på deras gård, umgås med vänner, grilla och besöka en massa trevliga ställen som Stockholm, Eslöv och Vadstena.
Jag ser mig själv inom antingen designer-yrket (designa kläder) eller musikyrket. Inom musik antingen som fritidsledare eller som artist. Jag har sökt utbildningar som "Fritidsledare" och "Musik - och eventarrangörskap" till hösten och nu är det bara att vänta och se om man kommer in på någon av dessa utbildningarna. Och om jag vågar så söker jag kanske till Idol nästa år. =)

Ariena:
Vad gillar du mest; halvmåne, minimåne, jupiters måne eller fullmåne?
Favoritbil? (märke)
Pizza eller kebab?

Svar: Vilka roliga frågor! Fullmåne måste jag nog svara på den första frågan. På den andra frågan: om vi pratar form och snygghetsfaktor måste jag säga Chrysler Crossfire (en silverfärgad) eller Ferrari (off course). Men pratar vi om körningsbekvämlighet måste jag nog säga: Nissan. Alla Nissan-modellerna är SÅ härliga att köra. På den sista svarar jag: Det beror på vilket humör jag är på. Men den senaste tiden har det blivit Kebab.


Tack för era frågor. Hoppas ni är nöjda med svaren. Återkommer när det kommer en ny frågestund. =)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?