Skönheten och Odjuret

Jag hade sådan konstig dröm inatt. Jag drömde att jag var Skönheten i Skönheten och Odjuret. Drömmen utspelade sig efter Disney-filmen, alltså jag (Skönheten) var gift med Odjuret. Äktenskapet gick inte som en dans på rosor utan Odjuret hade en tendens att skifta mellan att se ut och vara som ett Odjur och en riktig prins. Till exempel när vi skulle fullgöra våra äktenskapliga plikter i sängkammaren så bytte han skepnad från en stilig prins till ett fult odjur. Kan någon förklara symboliken för mig? Det måste ju finnas någon sorts mening med den bisarra drömmen? Kanske drömde jag detta för att jag kommit till ny insikt gällande mitt eget sexliv? (Men det är ingenting vi ska prata om här).

Jenny säger:

Nina, det där om sexliv och odjur?? det skrämmer mig O.O

låter illa juuu.

det är nog ingen symbolik, du har nog bara ångest inför giftermålet.



p.s du tror inte ola läser den sista kommentaren?? kan han ta illa upp??

 2009-05-20     11:15:35
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?