Självbiografi

Jag har börjat skriva på min självbiografi. Det är ganska skön sysselsättning när man inte har någonting att göra om kvällarna. Dessutom behöver man inte gå till biblioteket och göra research. Jag behöver titta in i mitt inre och skriva ner det i ord. Jag har börjat med att beskriva mina egenskaper, bra OCH dåliga. Det är ett bra sätt att lära känna sig själv. Vi får se hur långt jag kommer. Det är en sorts självbiografi om hur och varför jag har blivit den unga människa jag är idag och vilka värderingar och drömmar jag har om framtiden. Vem vet, jag kanske skriver en ny biografi om 30 år när jag passerat 50 år. Och då kommer jag förmodligen vara en helt annan människa än vad jag är idag. Jag kanske lägger upp ett smakprov här på bloggen när jag skrivit lite mer. Om inte annat så för att fråga om tips, råd och konstruktiv kritik.
Jenny säger:

yay, I wanna read it ^.^



om du vill kan jag vara oponent ^.^ har läst om det i skolan.

 2009-05-27     11:23:58     http://ariena.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?