Och så var det med den saken.

Favoriter just nu
Favoritserier: The Big Bang Theory, Chuck och Saved by the bell
Favoritkaraktär: Wolverine
Favoritbok: Hemingway's chair av Michael Palin

YEAY!! En fråga har redan ramlat in. Följ hennes exempel och ställ en fråga!! Svarar på dem i slutet av veckan.

Det har varit mulet och grått hela dagen idag.
Så fort man har tittat ut genom fönstret har man mötts av grå himmel och blöta tak.

Min älskade kissemiss Walle sitter ofta på sin favoritplats vid köksfönstret.
Min lilla kissemiss Walle sitter ofta på sin favoritplats vid köksfönstret.
Oftast vänd så att han tittar ut men nu ville han posa för bilden.

Ute från gömstället
Landsköldisen Thor (den minsta av två stycken) hade kommit ut från sitt
gömställe så att jag kunde ta en bild på honom. Balder låg och sov.


Min älskade sjöman
Min älskade sjöman. Saknar honom!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?