MVG!! YEAY!!!!!

Det var avslutning på min Näthandelskurs idag. Fick reda på betyget och sen bar det av till Färgaregårdens uteservering där jag köpte glass. Fick MVG i både Näthandel A och Näthandel B. Wohoo!! Bättre än så kan man inte prestera. Jag tänkte bjuda på lite bilder som jag tagit idag. Enjoy!


"Stör mig inte! Kan du inte se att jag sover?"


"Nehe?! Då ska du få smaka på mina huggtänder!"

Moln, moln och åter moln. Och så lite blå himmel.
Moln, moln och åter moln. Och så lite blå himmel!

Strömmen..
Här skymtar Strömmen.

Promenaden vid strömmen
Och här har vi den fina promenaden vid Strömmen.
Sanna säger:

Grattis till dina två MVG! Bra jobbat Nina.

 2009-05-19     18:31:11     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?