Känns tryggt och bra att ha börjat med mitt projekt.

Idag började jag samla fakta om skrivprocessen. Det känns väldigt tryggt att ha hittat bra information om hur man skriver för att det ska bli så bra som möjligt. Under kategorin "Skrivprocessen" här i min blogg kan ni ta del av den fakta som jag har läst mig till. Jag kommer eventuellt också lägga ut ett provsmak ur min självbiografi när jag kommit en bit på vägen. Jag satt två timmar innan läggdags igår och ritade upp en mindmap om mitt liv. Det blev två A4-sidor fulla med kladd. Och det känns som om man inte är riktigt klar med mindmapen än. Det känns väldigt bra att ha börjat på det här projektet. Det är ett sätt att lära känna mig själv, minnas och dela med mig av mig själv. 
Anonym säger:

Låter bra, ska kolla in dina tips.

 2009-05-26     18:12:21
Jonesy säger:

Funderar över om det inte är något som alla borde göra någon gång i livet... Men i mitt fall är det inte en så väldans trevlig resa, så jag låter bli ett tag till :) Samlar bra grejer först.

 2009-05-26     21:24:04     http://jonesythekatt.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?