Jag är fast

Jag har blivit fast i en serie. En vampyr-serie. IGEN! Sist jag fastnade i en vampyrserie var när "Buffy och vampyrerna" gick på TV och sen när spinoff-serien "Angel" gick var jag fast igen. Sen har man fortsatt på det spåret; - det övernaturliga med demoner och andar. Så efter "Angel" var det "Supernatural" (fortfarande är "Supernatural"). Men NU har det kommit till en till; "True Blood"! Det sjuka med det är att serien egentligen inte är SÅ bra. Men man fastnar ändå. Jag förstår inte! Men det är någonting med mystiken runt vampyrer som förälskar sig i människor. Jag kan bara konstatera att jag är fast.
Anonym säger:

Vampyr serier och andra övernaturliga serier brukar vara bra.

 2009-05-21     10:51:08
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?