Idé till inbjudningskort

Jag ska göra inbjudningskorten till bröllopet på egen hand. Jag satt ikväll och funderade ut lite idéer. Och kom till slut på hur jag ska göra. Jag ska använda mig av tapet och guldtråd. Jag gjorde en liten testsak på vanligt ljusgrönt papper (då ljusgrönt är färgtemat på bröllopet) för att se om det passade ihop. Jag har inte riktigt kommit på hur jag ska göra, då inbjudningskorten måste vara av lite tjockare variant. Men jag kommer nog på någonting så småningom. Så här blev iallafall resultatet av det jag gjorde ikväll:

Idé till inbjudningskort till bröllopet.

Jag sydde kanterna med guldtråd och försökte mig på ett hjärta i övre vänstra hörnet.
Pappret ser inte ljusgrönt ut på bilden, men den är ljusgrön.
Sanna säger:

Tycker det blev snyggt faktiskt.

 2009-05-29     23:34:12     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?