De växer upp så fort!

Jag förstår inte varför jag ska vara så satans trött hela tiden. Jag vaknade vid tio imorse och gick upp. Var uppe i ca 45 minuter men så blev jag så trött att jag gick och lade mig igen och vaknade klockan 12 till slut. Jag måste sluta sova så mycket.

Jag fixade iordning mig för kalas när tröttheten hade försvunnit. En av mina brorsdöttrar skulle fira sin 13-årsdag. Tänk er. Hon har blivit tonåring! Jag hoppas innerligt att hon får ett bra tonårsliv! Jag ska inte låta någon förstöra den för henne iallafall. Jag ska försöka vara där för henne så mycket jag kan och försöka vara en bra förebild för alla unga i min omgivning. De växer upp så satans fort!!

Me, myself and I
Tröttheten kom smygande igen...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?