Dagens

Dagens album: Alter Bridge - One Day Remains (2004)

Bestämde mig för att lyssna igenom musiken som man har på datorn. Började högst upp med Alter Bridge. Aldrig hört dom förut. Måste vara något som min älskling fixat hit. Jävligt bra är dom faktiskt!

Borde plugga egentligen men hittar inte motivationen till det. Har ont i mina händer. Den reumatiska värken gör mig galen. Den dyker jämt upp när det är molnigt och regnet finns i luften. Men jag älskar sånt här väder för då har man anledning att sitta inne och fundera eller titta på någon bra film. Fast jag borde ju plugga. Pluggar bäst på stadsbiblioteket men jag orkar inte ta mig dit.

Vi får väl se hur den här dagen artar sig. Min lilla kissemiss har varit väldigt kelsjuk idag. Att gosa med hårbollen är det bästa jag vet. =)
Christina Kaakinen säger:

Jo , jag tänkte på det du skrev om bibban .Även om det numera finns 2 celler med dator som du kan låsa .Så tycker jag personligen att det är för högljudt på bibban .Ett förslag till dig är att plugga på Campus ,Norrköping .Du behöver inte vara student för att vistas där .Det finns ett bra bibliotek med tysta yttrummen för självstudier ,tillgång till uppslagsböcker .Men även en mängd salar och bord i cafterian mm.Toaletten är REN och kostar inget .Det finns läsk/godisautomter .

 2009-05-18     16:27:08
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?