Varm sommardag!

Jag har gått 1 timma per dag i en och en halv vecka men det är inte förrän nu jag har fått träningsvärk i mina ben. Konstigt!

Solen lyser, det är riktigt varmt utomhus och jag vill bada. Men problemet är att jag inte har någon baddräkt. Eller jo, jag har en baddräkt men den är lite sönder och förmodligen för liten också. Och jag har inga pengar till att köpa en ny. Jag vet att jag har en bikiniöverdel liggandes någonstans också men den har en tendens att få boobsen att poppa ut och rymma. Och så roligt ska vi inte ha det. Jag brukar kombinera bikiniöverdel med ett par shorts istället. Skönare och snyggare tycker jag. Men det blir inget bada för mig iallafall då jag inte har någonting att bada i.

Mamma tvingade mig till frisören idag. Hon tyckte att jag behövde klippa topparna. Mig gjorde det ingenting för det var mamma som betalade. Och håret ser mycket bättre ut nu.

Hoppas att värmen håller i sig ett tag nu. Då kanske jag hinner ordna en baddräkt eller bikini till mig själv iallafall.
Sanna säger:

Jag har inte heller någon bikini eller något annat att bada i. Men nu när man har så snälla vänner som Nicklas som skickar mig pengar för att köpa en. Det blev fel när han beställde, så han skickar pengar så jag kan beställa eller köpa en själv i affären.

 2009-06-24     18:38:01     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?